نقد (assassin's creed revelations)
 
هر چیز از همه جا
هر چیز از همه جا
 
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 22:9 ::  نويسنده : علی سمیعی

 

این بازی نسخه چهارم از بازی assassin می باشد که شرکت سازنده آن شرکت قدرتمند ubisoft می باشد و در این بازی هم کشتن مدم بی گناه موجب مردن شخصیت بازی می شود.

 در تمامی این سری بازیها فردی به نام desmond که می خواهد از گذشتگان خود با خبر شود به همراه یک گروه تحقیقاتی به شبیه سازی این مراحل می پردازند که در نتیجه ما در دنیایی خیالی بازی را انجام می دهیم. شخصیت اصلی بازی Ezio می باشد که در همان محیط مجازی شبیه سازی شده و در سال 1500 به بعد به سر می برد.شخصیت بعدی altair می باشد که به نوعی پدر پدر بزرگ Ezio می باشدو فردی عرب است از فرقه ی اسماعیلیون که امام آخر آنها اسماعیل می باشد.

عده ای از این فرقه در قدیم وجود داشته اند که با کشیدن ماده ی مخدری به نام هشیش دیوانه وار به جنگ با مخالفان خود و دفاع از مردم می پرداختند که ezio نیز عضوی از این گروه بوده در جایی از نسخه ی 1 این بازی می توان فهمید که این بازی کاملا ضد اسلام است (که البته آنها امامان را تا قبل از امام موسی کاظم فبول دارند اما بقیه را خیر) زیرا با معنی کردن بخشی از فیلم این بازی می توان فهمید که همه دارند از حضرت مهدی (عج) سخن می گویند که altair بلند می شود و می گوید که او به جنگی می رود و حضرت مهدی را نابود می کند  با دیدن قسمت 39 از مستند ظهور می توان این موضوع را فهمید.



"my facebook: ali samiee zafarghandi"

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

نقد بازی های جدید هنر فیلم و ادبیات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچه در دل و زندگیم گذشته و آدرس ali9zafar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->